امیدرضا خشنودی گیلاکجانی پس از کسب مدال طلای مسابقات کاراته قهرمانی استان مازندران، این بار مدال بزنز مسابقات کاراته قهرمانی کشور را به گردن آویخت و به مقام سومی این مسابقات رسید.

امیدرضا خشنودی، نونهال ۱۱ ساله گیلاکجانی که اخیرا در مسابقات کاراته قهرمانی استان مازندران به کسب مدال طلا نائل گردیده و سهمیه حضور در مسابقات کشوری را اخذ کرده بود، چندی پیش در مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک کیوکوشین که در شهریور ماه سال جاری در تهران برگزار گردید، افتخاری دیگر را رقم زد و مدال برنز مسابقات را از آن خود کرد.

امیدرضا خشنودی ۱۱ ساله فرزند علی و نوه آقای یداله خشنودی گیلاکجانی، پنج سال است که در رشته ورزشی کاراته سبک کیوکوشین مشغول به فعالیت می باشد.

همچنین امیررضا خشنودی گیلاکجانی ۱۴ ساله، برادر بزرگتر امیررضا که از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در این رشته ورزشی آغاز کرده است و ایشان هم مدال طلای مسابقات کاراته استان مازندران را کسب و سهمیه مسابقات کشوری را اخذ کرده بود، پس از حضور در رده نوجوانان از این مسابقات، در بازی دوم خود، از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد و با تشخیص و صلاحدید مربیان از ادامه مسابقات انصراف داد که خوشبختانه حال عمومی وی مساعد می باشد.

ضمن تبریک فراوان به خانواده محترم خشنودی، امیدواریم در آینده ای روشن، برادران خشنودی همچون اکنون، ارمغان آور پیروزی و سربلندی برای ایران عزیز باشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :